+
  • بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ

    Amira Nur Liyana.
    “Better to be strong than pretty and useless.”


    TWITTER || INSTAGRAM


It's you


Ohh, begitu rupanya :o  Apa yg begitu rupanya? kay, tadi aku tanya lah Prince AA aku kenapa dia tinggalkan Tasnim? Mula mula taknak tanya jugak sbb mak jemah ckp dia tak suka kalau org ungkit pasal kehidupan dia yg dulu. Tapi disebabkan aku nk tahu, aku tanya jgk! Ehh? hahahahaha. Tiba tiba pulak ada satu kekuatan dalam diri ni. Lepas dia bagitahu semua tu baru aku faham :) so no need lahh nak feel jealous or what kay mira :) tapi aku rasa bersalah jgk tau. Tapi perlu ke aku berkorban untuk orang? aku utamakan perasaan orang lain daripada diri aku? aku tahu sakit, tapi aku dah biasa. Dear Tasnim, saya minta maaf kalau saya menyebabkan anda tidak mempunyai perasaan untuk bercinta lagi :/ actually saya pun tak tahu. Maafkan saya Tasnim. Woot, tadi dengan berani nya aku otp dengan dia kejap pakai number ibu :D ibu pakai line so no need to worry. Dan sebelum tu aku so maghrib dulu, dia cakap DOA kan tentang kita kayy. Auww, he soo sweet. hahahaha. Terima kasih :)