+
  • بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ

    Amira Nur Liyana.
    “Better to be strong than pretty and useless.”


    TWITTER || INSTAGRAM


You're my superhero

sweetnya :) ni lahh ciri ciri suami aku. hahahaha, sayang menyayang. cinta dikenang,lalalalala
 hello ppl :) lamanya tak update laman sesawang ni. rindu nya. okayy, 'sweet like a candy' kan gambar tu? nahhh, ni lahh antara ciri ciri suami yang aku nak. bertanggungjawab, penyayang, baik hati, kuat agama but it doesn't means dia seorang ustaz. dapat mendidik aku ke arah jln yg diredhai allah. praktis jawapan untuk exam agama :). kan, dah terpesong jauh -.- haihhh, amira kau gatal ehh sekarang! baiklah, majoriti sekarang sekolah dah menjalankan peperiksaan pertengahan tahun. dan itu merupakan faktor aku stop update blog ni dan mengambil keputusan untuk offline seketika laman sosial ku, iaitu facebook. namun begitu, aku masih tidak boleh melepaskan twitterku. ahad, 6 mei 2012 aku bersama sama ibu dan abah keluar ke lowyat dan time square *perhatian kami bertiga je, yg lain dduk rumah. padan muka korang :p buat apa? nahhh, ibu nk beli gadget lahh. untuk business dia sehinggakan aku tak pergi class tuition. tu pun diaorg yg suruh. abah dapat phone baru :o touch screen lagi. sempena hari lahirnya yg ke 47. semasa berlakunya proses jual beli, hatiku tertarik dengan blackberry bold 5 :( ala yg boleh touch touch tu. aku punya bold 3 je. mana boleh, then akk tu dgn baik hati menawarkan harga yg jauh lebih murah :o lagipun akk tu tak fikirkan profit sangat, sampai sanggup bg casing bb dia. baik kan. biasalah, org dah senang mana fikir sangat. lalu dia pun memberi cadangan untuk aku 'trade in' sahaja blackberry ku ini. aku tersengeh sambil memandang wajah abah. *membodek time* ku lihat wajah abah begitu sunggul, abah mula menarik muka. matanya juga telah merah kemerahan menahan sebak. mungkin abah terkilan sekiranya aku membuat keputusan sebegitu. mana tak nya, blackberry ni merupakan hadiah beliau kepada ku.takkan dengan sewenang-wenangnya aku nk 'trade in' phone ni. lagi lagi aku lah antara anak yg pernah mendapat ganjaran yg sebesar ini. jadi, demi menjaga perasaan abah, aku membuat keputusan ntk menjaganya :)