+
  • بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ

    Amira Nur Liyana.
    “Better to be strong than pretty and useless.”


    TWITTER || INSTAGRAM


PERPUSTAKAAN NEGARA MALAYSIA

Tumblr_m3r9q6vnhb1qf2az1o1_500_large

       Hellllllloooooo bloggerland ^^ Well now I'm busy with my preparation for final exam which is on 8/10/2012 ! Just around ze corner right T.T

     Jadi insiatif yang diambil ialah belajar dari sekarang. Wooo, next year SPM ! Aku dah besar dan akan beralih ke alam lain sekiranya berjaya . There's a lot of thing I must do and must ready physical and mental especially. I really scare if I can't handle myself. 

     Tadi lepas balik dari sekolah ganti sebab ada kursus sembelihan. Terus pergi Perpustakaan Negara Malaysia nak buat study group dengan sorang budak bicara berirama ni Haziq nama dia. Keluarkan semua fail and terus duduk tempat yang aku suruh Haziq pergi. Tolong dia buat soalan Maths and lastly ajar dia Chemist chapter 8 SALT di mana aku pun tak belajar lagi. Tapi dekat tuition dah, so ajar yang mana aku faham.
"Hah, macam tu lah. Susah sangat ke?"
    Tiba tiba kedengaran suara itu iaitu suara aku sendiri :3 Malu sangat tapi kelakar :D Semua pandang *yang berhampiran sahaja aku dengan Haizq, bukan apa aku risau sbb Haziq tak faham apa yang aku ajar and dia tak sebut betul betul. Then aku pun tergelak tengok respons yang Haziq bagi. Abg  tu pun tergelak tau and aku assume dia dengar perbualan aku dengan Haziq sbb dia pandang pandang and paling obvious dia pun gelak time aku TERTINGGI kan suara. Teruk tau dia gelak, even dia cover. * Abg tu handsome :3 . HAHAHAHA, kay lupakan. Sampai balik aku tergelak bila ingat kejadian tu, and Haziq stay cool je and senyum :) dia tak marah, kalau aku mesti dah marah. Well, that's a man right.