+
  • بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ

    Amira Nur Liyana.
    “Better to be strong than pretty and useless.”


    TWITTER || INSTAGRAM


PLEASE REVERT IT BACK


NEW BLOG INTERFACE

   Aku nakkk OLD BLOG INTERFACE! tolong lahhh. Pelbagai cara aku guna termasuk tengok tutorial untuk revert to old blog interface. Tapi bila aku cuba aplikasikan balik, tak berhasil. Aku tak jumpa pun button tu :( Buruk lahhh interface yang baru ni. Aku tak suka! Send feedback? Dah buat. And for sure amat menyusahkan aku untuk terus update through phone. Well, before this aku update through phone je, malas nak bukak laptop or pc sebab tak ada line :'( nak bukak Weheartit pun susah sebab dia pun dah upgrade. Btw, here are they way to revert you new interface to old.

Steps:


  • Lepas sign in account blogger, pandang kanan korang dan klik bintang ni (*). Untuk lagi jelas tengok gambar ni.


  • Then tekan bintang tu and korang akan nampak ada options dalam tu.

  • Kemudian tekan "old blogger interface" and automatically akan tukar kepada old interface :) 

Mudah saja kan :) tapi aku tak jumpa pun button tu :'( so aku tak boleh buat apa apa. Good luck.