+
  • بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ

    Amira Nur Liyana.
    “Better to be strong than pretty and useless.”


    TWITTER || INSTAGRAM


I'm The Queen

Tumblr_m38hzlj5ku1r0fwyv_large
Amira, hang always jadi Queen Control
Assalamualaikum dan salam sejahtera//


Harini cuti :) maka I am the Queen for today. HAHAHAHA, bermaharaja lela aku dengan media massa. Laptop aku bukak, TV aku bukak. Yg lagi best, semua channel astro boleh bukak. Kecuali ASTRO FIRST. Why? because it always the first. IDK lahh -.- nk tahu tanya manager dia lahh. okayy, dah stop promote. Kalau dapat ganjaran tak apa. Lepas solat terus masuk bilik study :) entah tiba tiba mood nk study wujud. Alhamdulilallah, tapi bio still tak wujud. Kemudian, on laptop webcam dengan Bella. Hihihi, sama sama tak mandi. Boleh pulak dia puji rumah aku -.- kenapa tak puji aku. Then lepas tambah baik ini punya blog kita berbesar hati nk tlg editkan blog orang. Lalu mempromote lahh kepada Sabrina ex couple KAWAN saya Walid. Btw, kebetulan termention nama Walid. Siapa yg buat cerita aku couple dgn Walid tu memang kau superduper Fuck babeh. okayokay, stop buat benda bodoh mira. Masa tanya dia nk buat acano apa semua nampak Aus online :D tegur lahh dia. Padahal dahh boleh bbm dahh. Sekali dia offline ! asal nampak aku nk tegur dia je, dia offline! Sampai hati kau kan Aus, aku tahu lahh kau mana nk kawan dgn ulat buku mcm aku ni. So tu lah sebab dia aku ckp
 "sampai hati kau Aus" faham ke bang?

Labels: