+
  • بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ

    Amira Nur Liyana.
    “Better to be strong than pretty and useless.”


    TWITTER || INSTAGRAM


People change BUT memories do not





Last year, with my brother

Hihihi, suddenly I miss him. How is he? Is he okay? What about his backbone? I hope I can be a doctor so I can help you then :) You don't have to worry about the cost anymore. I will help you. Do you still remember our memories? We play together gather :D cause we never thought our sister will born right.

Thank you cause you never give up to take care of me, never bored with me. Willing to teach me on how to ride a bicycle. Hahaha, kalau tak sampai sekarang aku tak akan naik basikal besar kot. When we fixed the bicycle together at the same time I learn a new things you know. Kau lah orang pertama yang introduce kan aku apa itu playar, sepana, dan component lain dalam basikal tu. 

Saat aku nak amik PMR, kau sedarkan aku. Kau bagi warning kat aku supaya aku buat elok-elok and alhamdulillah aku berjaya dapat keputusan yang memuaskan walaupun tak cemerlang. Sebab kau taknak aku jadi macam kau kan? Hahaha, kalau tak sebab kau mungkin aku takkan dapat sambung belajar dalam course pure science.

Gagal sekali bukan gagal selama lamanya kan? Dan kau buktikan dekat abah ibu yang kau mampu walaupun kau terpaksa menyambung pekerjaan diaorg. Tapi aku syukur at least kau terpilih. Ingat lagi cita-cita kau?  nak jadi pilot bukan? eventho tak tercapai at least ada kena mengena kan? So good luck, don't give up.


Kupiah XD Model of the year 2012



ohh yeah, projek minum air kelapa bersama