+
  • بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ

    Amira Nur Liyana.
    “Better to be strong than pretty and useless.”


    TWITTER || INSTAGRAM


PETROSAINS



PETROSAINS, KLCC, Kuala Lumpur.

     Hah, dah agak benda sebegitu rupa pasti akan berlaku. Alhamdulillah aku bawak sorang mangsa aku. Lain kali nak ajak aku keluar tolong lah plan betul betul. Banyak lagi benda yang perlu aku lakukan. Tu mangsa aku jadi pemangsa untuk aku lepaskan geram lah. Sorry lah bro siapa suruh nak ikut. 

   So yeah, lepas orang tu tak punctual buang masa aku pagi pagi jejakkan kaki dkt tempat tak berfaedah, kitaorang decide nak masuk petrosains daripada menghabiskan duit tengok wayang. At least masuk petrosains ada lah benefit sedikit bukan? Harga pun berpatutan. And paling penting I/C tu bawak dapat less sikit. Hah, tu harga untuk satu tiket. Berbaloi lah sebab tak ada time limit pun. 

Admission RatesMalaysia Identification Card Holder
(MyKad)
Non-Mykad
Senior Citizen (56 years & above)RM 8.00RM 18.00
Adult (18 - 55 years)RM 15.00RM 25.00
Youth (13 - 17 years)RM 10.00RM 20.00
Child (3 - 12 years)RM 5.00RM 15.00
Child (2 years & below)Free Admission
Petrosains Family Packages (2 Adults & 2 Children)RM 30.00RM 50.00

    Dalam tu ada banyak sangat sub sub yang korang kena lalui and yang paling best bagi aku tempat budak budak angkat pasir tu. Aku naik eventho umur seperti aku tak layak. Tapi apa aku kesah dah bayar. So kalau tak tahu nak buat apa dekat KLCC tu daripada membazirkan wang tengok wayang pergi sana sini. Sila lah kunjungi PETROSAINS di tingkat atassssss sekali. Hamba excited sebab ni first jejak kan kaki di sana. Yee, sewaktu berumur 17 tahun eventho dari kecik duduk dkt kl. 


Hihi, jumpa T-Rex :3 Dia ajak nyanyi sama sama


Type of Dinosoaurs 


Apatah nama orang sebelah tu. Zheng He kot