+
  • بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ

    Amira Nur Liyana.
    “Better to be strong than pretty and useless.”


    TWITTER || INSTAGRAM


Assalammualaikum =]

Photography Pictures, Images and Photos
nk post apee? Hah, thanks to ILLA FAZIRA BT HUSDI@ATAN kerana telah memberi saya merasai bagaimana menggunakan IPAD APPLE ! HAHA memang excite giler pegang bende tu,,sampai terbwk-bwk cara ntk zooming dy kat laptop. Btw mmg best betul pegang IPAD tu kn. . HAHA.
Tdi g kat ICELAND a.k.a PERPUSTAKAAN NEGARA MALAYSIA(PNM). Dengan rainy ny, Huh ! mmg sejuk lahh smpai membe saya, NURLIANA ATIKA BT NAZARUDIN menggigil kesejukan. Then, after uncle guard g off air-cond, tersebutlah kisah kami 4 org membuat bising. Klo air-cond tu tk ttup bule lahh cover bsing. 
  • MEMASANG LAGU KUATKUAT SEHINGGA MENGANGGU ORG LAIN. tp kire oke lahh sbb nk bg dyorg relex dgr lgu kn. .(Kje tu SAYA yg buat =])
  • TERJERIT KUATKUAT  mcm berada dlm class(ILLA FAZIRA BT HUSDI@ATAN yg buat)
  • KETAWA TAK INGAT WORLD(NURERMANAJWA BT JAMALUDIN+NURLIANA ATIKA BT NAZARUDIN yg buat) 
  • Snap pic =] (HAHA, kami berempat lahh. Malu pny hal, saya smpai kne tgur dgn abg tuu ! dy ckp "tkpetkpe, tngkaplah gmbr abg tk kesah". Huh, kalo letk bedak/tepung gandum/tepung jagung or tepung lain pun saya still malu !) 
semasa kami membuat bising, 2 org abg yg bakal menduduki SPM yg berada di blkang kami juga turut menjoin secara tidak sngaje kerana mereka pun membuat bsing. Tp, tk sebising kami lahh. Then, pulang ke rumahh memasing dgn menaiki KAPAL ANGKASA a.k.a KAKI =]
kecuali Saya. Saya pulang naik jet

Labels: